Mødeservice

Internet:

I alle vores lokaler kan man benytte sig af trådløst internet, som selvfølgelig er inklusiv i vores priser. Adgangskoder udleveres inden afholdelse af møde/konference


Vi har kapacitet til ca. 1000 IP-numre.


Fra den 1. september 2013 kører alle vores forbindelser på fibernet.

​​

Sekretærydelser:

Vi har ikke et decideret konferencesekretariat in-house, men hvis du/I som arrangører har behov for ydelser omkring print eller kopiering, kan vi sagtens løse det.


Hvis I ønsker print eller kopiering inden arrangementet, skal materialet være os i hænde senest 3 dage før arrangementet.

Priser for kopiering:

  • Fotokopier (s/h): 2,00 kr. pr. stk.
  • Overheads (s/h): 10,00 kr. pr. stk.
  • Print (farve): 5,00 kr. pr. stk.


Husk at alt hvad der skal kopieres eller printes, skal væres forsynet med tydelig dato og kontaktperson eller navn på arrangementet eller oplægget.

​​

IT- og AV-udstyr:

Hvis I har brug for mere AV- eller IT-udstyr end det, der er med i vores standardpakker, kan vi selvfølgelig være behjælpelige med at få rekvireret det nødvendige udstyr. Det er også muligt at hyre en decideret tekniker, som kan hjælpe jer under arrangementet.

Se mere om vores standardudstyr og muligheder for leje af ekstraudstyr her.

​Hvad siger vores gæster?

Centralværkstedet er ​vurderet til 4.3 / 5 stjerner på baggrund af 163 anmeldelser på Facebook

​Værkmestergade 7-9

8000 Aarhus C

Man - fredag 10:00 - 18:00​

Telefon: 86 20 88 00

​Skriv til os på e-mail

info@centralvaerkstedet.dk